OBERON – Agenda firmy
OBERON – Agenda firmy
- OBERON – komplexný a moderný ekonomický systém pre malé a stredne veľké firmy.
- Slovenský produkt s viac ako 30-ročnou históriou – používa ho už viac ako 5 200 firiem.
- Prispôsobí sa rôznym druhom prevádzok (účtovné kancelárie, sklady, predajne, gastro, služby a mnohé ďalšie).
- Podpora na celom území Slovenska – viac ako 100 servisných stredísk zabezpečuje inštaláciu, zaškolenie a servis.
Účtovníctvo
Systém OBERON vám ponúkne presne to, čo potrebujete – jednoduchosť, prehľadnosť, rýchlosť. Účtovanie nebolo nikdy predtým také jednoduché, a to nemusíte byť ani zdatný účtovník – prekvapí vás intuitívne podvojné a jednoduché účtovníctvo, automatické účtovanie pokladničných dokladov, samozrejmosťou je integrácia s ostatnými modulmi…
Skladová evidencia
Modul ponúka všetky evidencie potrebné na vedenie skladu (skladového hospodárstva, MTZ). Rozšírená cenotvorba, varianty, výrobné čísla, komunikácia s internetovým obchodom a množstvo ďalších zaujímavých možností vrátane mobilnej aplikácie ASTON – mobilný skladník robí z tejto evidencie naozaj profesionálne riešenie.
Pokladnica OBERON
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.
Mzdy a dochádzka
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.
Hotelová recepcia
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.
CRM a registratúra
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.
Evidencia vozidiel
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.
Mobilné riešenia
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.
Systémové požiadavky

PC – minimálne
OS MS Windows 10/11
CPU 1 GHz a vyšší
RAM 8 GB
500 MB voľného priestoru na pevnom disku
Monitor s rozlíšením minimálne 1366×768

PC – odporúčané
OS MS Windows 10/11
CPU 2 GHz a vyšší
RAM 16 GB
2 GB voľného priestoru na pevnom disku
Monitor 24″ alebo väčší s rozlíšením minimálne 1920×1080

Server – odporúčané
OS MS Windows 10/11 (Windows Server 16 a vyšší)
CPU 2 GHz a vyšší
RAM 16 GB
10 GB voľného priestoru na pevnom disku
Kvalitná a rýchla počítačová sieť predovšetkým pri 3 a viac súčasne pripojených pracovných staniciach
Prečo OBERON?
Dôvody, pre ktoré je OBERON o krok vpred pred konkurenciou a prečo si vybrať pre svoj biznis práve OBERON.
OBERON Automation Center
Rozšírenie programu OBERON – Agenda firmy, vykonávanie automatických úloh na pozadí.
OBERON Web
Vybrané manažérske informácie stále poruke v reálnom čase vo svojom smartfóne či inom mobilnom zariadení.
Databázové systémy
Microsoft Access
MariaDB
MySQL
Microsoft SQL Server
Dokumentácia a podpora
On-line Pomocník OBERON
Telefonické centrum podpory
Vzdialená pomoc
Servisné strediská…
Pripojiteľné zariadenia
Pestrá škála podporovaných pripojiteľných zariadení (registračné pokladnice, fiškálne tlačiarne, platobné POS terminály, snímače čiarových kódov, dochádzkové terminály, čítačky dokladov…).
Súvisiace produkty
Externé produkty a služby, ktoré sú rôznym spôsobom prepojené so systémom OBERON.
Správca hesiel
Samostatná evidencia systému OBERON na generovanie, uchovávanie a zdieľanie hesiel účtovnej jednotky
Elektronický archív
Objavte výhody elektronického podpisovania a uchovávania dokumentov v OBERON-e.