OBERON – Agenda firmy

OBERON – Agenda firmy

  • OBERON – komplexný a moderný ekonomický systém pre malé a stredne veľké firmy.
  • Slovenský produkt s viac ako 30-ročnou históriou – používa ho už viac ako 5 200 firiem.
  • Prispôsobí sa rôznym druhom prevádzok (účtovné kancelárie, sklady, predajne, gastro, služby a mnohé ďalšie).
  • Podpora na celom území Slovenska – viac ako 100 servisných stredísk zabezpečuje inštaláciu, zaškolenie a servis.

Účtovníctvo

Systém OBERON vám ponúkne presne to, čo potrebujete – jednoduchosť, prehľadnosť, rýchlosť. Účtovanie nebolo nikdy predtým také jednoduché, a to nemusíte byť ani zdatný účtovník – prekvapí vás intuitívne podvojné a jednoduché účtovníctvo, automatické účtovanie pokladničných dokladov, samozrejmosťou je integrácia s ostatnými modulmi…


Skladová evidencia

Modul ponúka všetky evidencie potrebné na vedenie skladu (skladového hospodárstva, MTZ). Rozšírená cenotvorba, varianty, výrobné čísla, komunikácia s internetovým obchodom a množstvo ďalších zaujímavých možností vrátane mobilnej aplikácie ASTON – mobilný skladník robí z tejto evidencie naozaj profesionálne riešenie.


Pokladnica OBERON

Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.


Mzdy a dochádzka

Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.


Hotelová recepcia

Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.


CRM a registratúra

Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.


Evidencia vozidiel

Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.


Mobilné riešenia

Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný a reštauračný režim predaja vrátane režimu pre dotykový displej – Fast food. Modul zároveň ponúka ďalšie možnosti – prepojenie s gastroaplikáciou LUKUL, s vlastnou fiškálnou tlačiarňou eKasa PANDORA a celým radom ďalších pripojiteľných zariadení atď.

Systémové požiadavky

PC – minimálne

OS MS Windows 10/11
CPU 1 GHz a vyšší
RAM 8 GB
500 MB voľného priestoru na pevnom disku
Monitor s rozlíšením minimálne 1366×768

PC – odporúčané

OS MS Windows 10/11
CPU 2 GHz a vyšší
RAM 16 GB
2 GB voľného priestoru na pevnom disku
Monitor 24″ alebo väčší s rozlíšením minimálne 1920×1080

Server – odporúčané

OS MS Windows 10/11 (Windows Server 16 a vyšší)
CPU 2 GHz a vyšší
RAM 16 GB
10 GB voľného priestoru na pevnom disku
Kvalitná a rýchla počítačová sieť predovšetkým pri 3 a viac súčasne pripojených pracovných staniciach


Prečo OBERON?

Dôvody, pre ktoré je OBERON o krok vpred pred konkurenciou a prečo si vybrať pre svoj biznis práve OBERON.

OBERON Automation Center

Rozšírenie programu OBERON – Agenda firmy, vykonávanie automatických úloh na pozadí.

OBERON Web

Vybrané manažérske informácie stále poruke v reálnom čase vo svojom smartfóne či inom mobilnom zariadení.

Databázové systémy

Microsoft Access
MariaDB
MySQL
Microsoft SQL Server

Dokumentácia a podpora

On-line Pomocník OBERON
Telefonické centrum podpory
Vzdialená pomoc
Servisné strediská…

Pripojiteľné zariadenia

Pestrá škála podporovaných pripojiteľných zariadení (registračné pokladnice, fiškálne tlačiarne, platobné POS terminály, snímače čiarových kódov, dochádzkové terminály, čítačky dokladov…).

Súvisiace produkty

Externé produkty a služby, ktoré sú rôznym spôsobom prepojené so systémom OBERON.

Správca hesiel

Samostatná evidencia systému OBERON na generovanie, uchovávanie a zdieľanie hesiel účtovnej jednotky

Elektronický archív

Objavte výhody elektronického podpisovania a uchovávania dokumentov v OBERON-e.

Ukážky programu

Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sú uložené vo vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako je vaše rozpoznanie, keď sa vrátite na našu webovú stránku, a pomoc nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.