CRM a registratúra

Customer Relationship Management (riadenie vzťahov so zákazníkmi)

Nástroj na plánovanie a evidenciu rôznych úloh, či udalostí, reklamácií a servisných zásahov a vedenie evidencie registratúry dokumentov podľa zákona 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach.

Modul tvorený z dvoch častí

CRM – pomocou časti modulu CRM je možné riadiť nielen proces predaja, ale aj servisu, služieb a ďalších činností spojených s kompletnou starostlivosťou o zákazníkov. Zásadným prínosom nasadenia systému je zlepšenie organizácie a vzťahov so zákazníkmi, sprehľadnenie a presná evidencia všetkých procesov a evidencia kompletnej histórie.

Registratúra – táto časť modulu bola vytvorená s cieľom vedenia evidencie registratúry dokumentov podľa zákona 395/2002 Z. z o archívoch a registratúrach. V module je možné spravovať registratúrny plán a viesť registratúrny (podací) denník.


Základné funkcie – CRM

  • Grafické zobrazenie úloh a udalostí
  • Zadávanie úloh a udalostí zamestnancom s ich následným vyhodnocovaním
  • Evidencia reklamácií a servisu
  • Evidencia zákazníkov, Hromadný mailing
  • Notifikácie udalostí – zasielanie e-mailov alebo SMS správ
  • Vytvorenie profilu klienta podľa komunikácie, ponúk, kontaktov…
  • Prepojenie s Google kalendárom

Základné funkcie – Registratúra

  • Vytvorenie a spravovanie registratúrneho plánu (obchodná spoločnosť, živnostník, úrad)
  • Vedenie registratúrneho denníka
  • Zaraďovanie dokumentov do spisov
  • Evidencia zapožičaných dokumentov
  • Pripájanie do evidencie dokumentov vo forme súborov, napr. PDF, DOC, XLS
  • Pripájanie do evidencie dokumentov z pripojeného optického skenera

Základné vlastnosti – CRM

  • Časť modulu CRM predstavuje nástroj na plánovanie pracovných a osobných stretnutí, telefonátov, školení a pod. V systéme OBERON z hľadiska evidencie pracujeme s úlohami a udalosťami.
  • Úloha – každá činnosť, ktorá je pridelená konkrétnej osobe na vykonanie, resp. aktivita, ktorú už niekto vykonal. Môže sa zadať aj plánovaný termín ukončenia, úlohy sa však nezobrazujú v Kalendári udalostí. Príkladom je vypracovanie cenovej ponuky, potreba odoslať balík, kúpiť toner do tlačiarne a pod.
  • Udalosť – na rozdiel od úlohy má stanovený svoj začiatok a koniec, napr. stretnutie, porada, školenie, prijatý telefonát. Udalosti sa môžu alebo nemusia zobrazovať v Kalendári udalostí.
  • Každú úlohu a udalosť možno pripomenúť formou e-mailu alebo SMS správy, a tým zabezpečiť, aby sa na žiadnu dôležitú úlohu alebo udalosť nezabudlo.
  • CRM zložky predstavujú obchodné prípady, projekty, zákazky a pod. (jednotlivé typy sa môžu definovať). CRM zložka môže obsahovať rôzne úlohy a udalosti, alebo naopak, ku každej úlohe alebo udalosti je možné priradiť CRM zložku. Zjednodušene povedané, CRM zložka vlastne zoskupuje jednotlivé úlohy a udalosti.
  • V OBERON-e je možné evidovať reklamácie, ale aj servisné zásahy. K nim sa môžu zadávať udalosti, napr. zaevidovanie, prijatie, presun do interného servisu, prijatie z interného servisu atď. a udržiavať tak prehľad o tom, kde sa tovar práve nachádza.
  • Zákazníka môžete informovať o stave reklamácie alebo servisu pomocou SMS správ alebo formou e-mailu.
  • Reklamáciu/servis je možné vyúčtovať, a to podľa toho, či zákazník uhrádza náklady alebo nie, prípadne členiť položky na vyúčtovanie na materiál, prácu a dopravu. Reklamáciu alebo servis je možné vyúčtovať na Pokladnici OBERON, prípadne vyfakturovať.
  • OBERON generuje všetky tlačové výstupy potrebné na vybavenie reklamácie a servisu.

Základné vlastnosti – Registratúra

  • Evidované dokumenty sa zapisujú do registratúrneho denníka, ktorý je najdôležitejšou knihou pri správe registratúry. Obsahuje údaje o prijatí, tvorbe, vybavení a odoslaní registratúrnych záznamov.
  • Záznamy v registratúrnom denníku sa zatrieďujú podľa vytvoreného registratúrneho plánu. Registratúrny plán môže byť vopred preddefinovaný podľa charakteru spoločnosti (obchodná spoločnosť, živnostník, obecný úrad), prípadne je možné registratúrny plán dopĺňať a upravovať podľa požiadaviek firmy.
  • Okrem registratúrneho plánu možno dokumenty zatrieďovať do spisov. Pomocou spisu možno rýchlo pristúpiť k dokumentom, ktoré sa síce nachádzajú v rôznych častiach registratúrneho plánu, ale napriek tomu k sebe logicky patria.
  • Účtovanie nasledujúcich účtovných rokov bez nutnosti uzatvorenia momentálneho obdobia, účtovnú závierku je možné vykonať aj viackrát.
  • Podpora práce s cudzími menami, valutové pokladne a devízové účty.
  • Hromadné účtovanie položiek bankových výpisov (možnosť importu elektronických bankových výpisov).
  • Hromadné účtovanie účtovných odpisov (podvojné účtovníctvo), ako aj hromadné účtovanie daňových odpisov (jednoduché účtovníctvo).
  • Automatické účtovanie tržieb (denných uzávierok) registračných pokladníc, účtovanie úhrad faktúr, vkladov a výberov hotovosti pokladnice.
  • Automatické účtovanie pokladničných dokladov pomocou snímača čiarových kódov alebo aplikácie QeeR skener.
  • Samostatná Evidencia zápočtov faktúr.
  • Pri vytváraní nového dokladu (faktúry…) možnosť vyhľadať obchodného partnera podľa názvu alebo IČO.
  • Možnosť získať on-line informácie o tržbách, zisku, dlhoch a nedoplatkoch konkrétneho obchodného partnera.
  • Automatické overenie platnosti IČ DPH – možnosť overiť IČ DPH pri konkrétnom obchodnom partnerovi alebo hromadne a pri každom doklade (faktúra, výdajka…), resp. tvorbe kontrolného výkazu DPH.
  • Automatické podpisovanie a overovanie pravosti elektronických dokumentov (PDF, XML) s vložením podpísaného PDF dokumentu ako prílohy do e-mailu.
  • Prepojenie s knihou Evidencia vozidiel (nákup PHL), automatické čiastočné odpočítanie DPH vo výške 80 %.
  • Zostavené výkazy (napr. DPH daňové priznanie, Kontrolný výkaz DPH, Súvaha a pod.) sú vždy k dispozícii v evidencii Priznania a výkazy, ku každému výkazu je možné evidovať ľubovoľné prílohy.
  • Export výkazov vo formáte XML pre aplikáciu Finančného riaditeľstva SR eDane (automatické spustenie a import údajov do aplikácie eDane).
  • K dispozícii je viac štýlov tlačových výstupov faktúry či dodacieho listu, pričom pomocou Správcu doplnkov je možné doinštalovať ďalšie.

Ukážky programu

Tlačové výstupy

Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sú uložené vo vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako je vaše rozpoznanie, keď sa vrátite na našu webovú stránku, a pomoc nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.