Pokladnica OBERON
Univerzálna registračná pokladnica pre rôzne typy prevádzok
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Rozhodnite sa pre kvalitnú fiškálnu tlačiareň eKasa PANDORA a využite výhody jedného dodávateľa softvéru aj hardvéru.

Evidujte tržby jednoducho a presne
Pokladnica OBERON umožňuje vytvoriť z počítača plnohodnotnú on-line registračnú pokladnicu. Počítač sa pritom nezmení na jednoúčelové zariadenie určené len na predaj, ale možno ho naďalej využívať aj na iné činnosti (ako bez fiškálnej tlačiarne).
Primárnou úlohou registračnej pokladnice je evidencia tržieb za predaj tovarov a služieb, pričom obsahuje množstvo ďalších zaujímavých funkcií a možností.
Pokladnica OBERON je určená pre rôznorodé prevádzky (bežné obchodné prevádzky, veľkoobchod, bary a reštaurácie, resp. fastfoody…).Umožňuje pracovať v štandardnom režime ovládania pomocou klávesnice a myši, alebo pomocou dotykového displeja.
Komplexné pokladničné riešenie od firmy EXALOGIC (PPEKK, tlačiareň pokladničných dokladov, pokladničný softvér).
Jednoduchý elektronický jedálny alebo nápojový lístok, ktorý si zákazník môže prezerať na svojom mobilnom zariadení.
Viacúčelová gastroaplikácia na použitie s OBERON-om určená pre smartfóny a tablety (Android, iOS)
Zobrazovanie objednávok jedál a nápojov, ktoré boli zadané na otvorené účty (stoly), na PC monitore (smart TV, tablete).
Základné funkcie
- Maloobchodná pokladnica – bežný predaj v maloobchodných prevádzkach.
- Veľkoobchodná pokladnica – zaevidovanie úhrady výdajky, faktúry…
- Reštauračná pokladnica – otvorené účty (stoly), presuny medzi účtami, tlač na bonovacej tlačiarni, resp. zobrazenie na bonovacom monitore.
- Štandardný režim – ovládanie pomocou klávesnice alebo myši.
- Dotykový displej – štandardné ovládanie dotykom.
- Režim Fast food – predávané položky predstavujú tlačidlá s obrázkami.
V cene modulu Skladová evidencia
Možnosťami sa prispôsobí prevádzke
Veľký počet pripojiteľných zariadení
Podpora predaja na donášku
Pripojiteľné zariadenia
Pokladnica OBERON dokáže komunikovať so širokou škálou pripojiteľných zariadení s rôznym spôsobom pripojenia.
Zaujímavé vlastnosti
Okrem štandardných funkcií a možností Pokladnica OBERON ponúka aj tieto zaujímavé vlastnosti:
- Rýchle PLU, definovateľné tlačidlá (napr. s konkrétnym typom platby, s konkrétnou výškou zľavy).
- Vykonanie úhrady dokladu viacerými typmi platidiel (napr. stravné lístky + doplatok v hotovosti).
- Jednoduché a rýchle storno dokladu (vrátenie tovaru), a to aj ľubovoľný počet dní spätne (z histórie dokladov).
- Práca s otvorenými stolmi, otvorenými účtami, grafický prehľad stolov.
- Pokročilá práca s otvorenými účtami – presun medzi účtami, ich zlúčenie, oprava a zľavy.
- Možnosť tlače ľubovoľného textu k dokladu, prípadne ku každej položke dokladu.
- Pri prenesení daňovej povinnosti (predaj bez DPH) možnosť z položiek dokladu vystaviť faktúru.
- Automatická tlač cenoviek a etikiet pri predaji, neobmedzený počet formátov cenoviek, možnosť vlastnej úpravy.
- Vlastná kvalitná a spoľahlivá certifikovaná fiškálna tlačiareň eKasa PANDORA.
- Viacúčelová gastroaplikácia na použitie s OBERON-om pre Android a iOS LUKUL – nielen mobilný čašník.
- Elektronický jedálny/nápojový lístok OBERON eMenu.
- Systém bonovacích monitorov – umožňuje zobrazovať na monitore (TV obrazovke, tablete) objednávky jedál a nápojov, ktoré boli zadané na otvorené účty (stoly).
- Práca s cudzími menami, ceninami pri hotovostnom predaji, bezhotovostným platobným stykom pomocou platobného terminálu, prípadne vnútorným zúčtovaním (nedaňový doklad).
- Predaj tovaru pre rôznych odberateľov s rôznou cenou, možnosť tlače informácií o obchodnom partnerovi (zákazníkovi).
- Široká paleta špeciálnych prípadov predaja.
- Košíkový predaj – možnosť evidencie predaného tovaru na akomkoľvek mieste v rámci prevádzky, pričom vyúčtovanie sa zrealizuje na centrálnej pokladnici.
- Množstevné zľavy, akciové letáky, letákové dohody s dodávateľmi, zľavy platné len v určitom čase (happy hour) – bližšie informácie o cenotvorbe je možné získať v prezentácii Cenotvorba a v elektronickej dokumentácii v téme Pravidlá rozšírenej cenotvorby.
- Pri tlači pokladničného dokladu možnosť nahradiť názov položky na doklade za poznámku k položke (ak je zadaná) – týmto môže obsluha pokladnice uviesť na doklade text, aký v odôvodnených prípadoch zákazník požaduje.
- Prepojenie s modulom Hotelová recepcia – presun položiek z pokladnice na hotelový účet, zúčtovanie hotelového účtu.
- Prehľad o okamžitých tržbách vždy k dispozícii pomocou webovej aplikácie OBERON Web.
- Vernostný systém OBERON, vernostný systém Cardberg, prepojenie s ďalšími vernostnými systémami.